torsdag 20 juni 2013

Språkliga förändringar / Linguistic changes


Svenska

Jag har nu bestämt mig för att byta språk, eller i alla fall lägga till ytterliga ett språk i min blogg - engelska. Jag har väldigt många engelsktalande vänner som inte förstår ett ord svenska, och det vore kul att kunna inkludera även dem i mitt stickbloggande.
Så, jag kommer från och med nu att skriva mina inlägg både på svenska och på engelska, och jag kommer även börja lägga till översättningar av gamla inlägg, med målet att allt ska finnas på båda språken så småningom.

/ Stefan


English

I've now decided that I'm going to swap languages, or rather add one in this blog - English. I have a lot of English speaking friends that don't understand a word of Swedish and it would be nice to be able to include them in my blog too.
So from now on I'm going to write every entry both in Swedish and in English and I'm also going to start the process of translating and adding the English translations to all my old blog entries, aiming towards having everything in Swedish/English at some point.

/ Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar